BODYPUMP

Att få träningsvärk dagen efter är en sak, och dagen därpå - men att darra som ett asplöv efter 20 minuter av passet och knappt kunna gå hem från träningen är en helt annan sak. Jag MÅSTE börja träna mer för så här svag och otränad får man inte vara. Vi var på ett Bodypump-pass, Elin, Anna och jag. Skönt och hårt styrkepass men jag lyckades sträcka min vänstra triceps nåt så fruktansvärt, den gick knappt att stretcha ut.. Nu är precis varenda muskel i min kropp mör och jag fasar inför morgondagen.. hehe. Gnäll gnäll, men det bästa är att det kan bara bli roligare nu. Så nu kör vi!
 
Från smärta till glädje - idag på praktiken bjöds det på chokladmuffins som var de mest perfekta chokladmuffins jag smakat. De var kladdiga, sega, mjuka, krämiga.
Med en stor klick mörk choklad överst. Farligt goda! Så med andra ord har det varit en bra fredag, chokladmuffins och träning! ;)
 
Resten av kvällen och helgen ska jag plugga, tentorna börjar närma sig så det finns inte så mycket att välja på. Hoppas att ni har en mysig och ledig helg! 
 
Kram ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback