WARM WHISPERS

Ligger nedbäddad under mitt duntäcke med två extrafiltar och försöker sova. Det går inte jättebra..! Jag satte på en utav mina favoritlåtar, Warm Whispers med Missy Higgins, den är så fin och så mysig. Blir nostalgisk när jag hör den, lyssnade mycket på den under gymnasiet. Underbar låt! Lyssna här =).
 
Jag plockade nyss fram lite böcker jag tänkte att jag skulle gräva ner mig i, för omväxlings skull! Fick fyra böcker när jag fyllde år och har fortfarande en annan bok jag inte läst än som jag är nyfiken på! Uppföljaren till Hungergames, nämligen Catching fire, eller Fatta eld som den heter på svenska som jag har! Det får nog bli den ikväll, sen ska jag börja med de andra. Härligt med så mycket nytt att läsa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback