UNDERBAR HELG!

Hej!
Detta blir ett kort inlägg för jag måste sova snart! Emelie har varit här hela helgen och vi har haft en såå mysig helg ihop! I fredags när hon kom gick vi på bio på eftermiddagen och såg Les Misérables, lagade en god middag hemma sen och tittade på The Dark Knight Rises - mysig fredag med andra ord. Igår var vi i stan hela dagen och njöt av god lunch, shopping och en öl på Bishops innan vi gick hem. Igårkväll kom tjejerna och Jacob hit och vi drack gott, åt minicupcakes i mängder och spelade roliga spel - dansade som bara den och fortsatte sen till Karlssons där vi träffade flera andra vänner. Riktigt bra kväll, bästa på länge!
 
Här kommer några blandade bilder från helgen. Sov så gott sen! Ny vecka imorgon - och jag ska börja träna på Nordic Wellness där alla andra haft kort ett tag så nu är jag sjukt taggad för träning ihop! Har lagt Friskis&Svettis bakom mig, ska bli roligt att prova på något nytt! =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback