LYCKA

God morgon på er!
Jag steg upp för en timme sedan och unnade mig en ordentlig sovmorgon. Efter att ha stigit upp 5.30 i fem veckor nu så kändes det overkligt att få sova utan att ställa klockan. Jag vaknade av att studievägledaren från skolan ringde mig och berättade att hon hade lyckats ordna en praktikplats till mig här i Jönköping. Vi ska nämligen ut på praktik snart igen, vecka 6, och jag hade blivit placerad i Värnamo igen vilket var orättvist eftersom jag precis varit där och praktiken innan det i Eksjö. Man får önska städer och jag har önskat Jönköping först varenda gång men inte fått, så nu hade hon iallafall lyckats fixa en plats här till mig. Skönt! Så nu kan jag också njuta av den sista terminen med mina underbara Jönköpingstjejer! ♥
 
Har precis mixat ihop en jordgubb/banan-smoothie till frukost, så gott att starta dagen så här. Ren lycka!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback