Hos Elin och Jonas

Ikväll har jag avnjutit några timmar hemma hos Elin och Jonas. Skulle nog kunna säga att det är mitt andra hem här i Jönköping! =) Elin bjöd på äppelkaka och vaniljvisp, inte helt fel! Med tanke på att det var några veckor sen vi sågs var det en välbehövlig kväll med god mat och många skratt.
 
Nu ska jag snart hoppa ner i sängen och  vila ut inför morgondagen. Har en klump i magen och är så nervös inför examinationsseminariet och opponeringen... Återkommer imorgon med hur det gick! Håll tummarna för oss!
 
Sov gott ♥
 
 

Kommentarer
F A N C Y säger:

Åh vad kul att du är igång igen! Blir ju lite sugen jag med då! :P

2013-01-15 | 09:29:49
Bloggadress: http://fanzo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback