ETT STEG NÄRMRE

Hej!
Nu är jag äntligen tillbaka i Jönköping efter att ha haft praktik i Värnamo de senaste fem veckorna. Det har varit mysigt att dela lägenhet med Emma och Mattias och väldigt smidigt att bo två minuter från sjukhusentrén med tanke på arbetstiderna, men jag har saknat Jönköping. Det är lite mer rörelse här! Men avdelningen jag varit på och handledaren jag har haft har varit otroligt bra och jag är så nöjd med vad jag lärt mig. Det känns underbart att ha varit självständig med egna patientgrupper att ansvara för, speciellt eftersom det om 5 (!!) månader är dags att klara sig själv. Läskigt att vi nu är ännu ett steg närmre slutet. Spännande!
 
Igår bakade vi 40 små cupcakes som vi tog med till våra avdelningar och bjöd på, de verkade vara uppskattade. De blev riktigt smarriga och onyttiga! =) Ikväll ska jag enbart slappa och inte göra något ansträngande - är så trött i både kropp och knopp. Imorgon blir det ytterligare plugg och förberedelser inför det sista seminariet vi har på fredag, seeen är denna terminen slut.
 
Hoppas ni haft en mysig dag! Puss och kram ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback