VARDAGSLYX

Idag har vi fått lära oss hjärt- och lungräddning i skolan, bättre sent än aldrig. Känns dumt att vi inte fått instruktioner förrän nu i sista terminen. Det var iallafall givande och vi har allihopa mer eller mindre blåmärken i händerna så många gånger vi fick öva kompressioner. Nu jäklar ska vi kunna rädda liv! ;)

Idag var det även dags för mig och Anna att bjuda hem tjejerna på trerätters, vi började ju att köra "Halv åtta hos mig" innan jul och idag var det vår tur. Maten blev hellyckad och alla verkade mätta och belåtna! Tänkte lägga in bilder så ni kan själva läsa på menyn vad vi serverade! Jag fick även (ännu mer) presenter av tjejerna och Jacob och Sylle - ett presentkort på valfri behandling på Atlantis Spa, det blir nog en helkroppsmassage - har tänkt boka tid några månader nu men inte gjort det. Tack så mycket! Så välbehövligt! Fick även vita tulpaner, jag älskar tulpaner =). Ni är guld värda, mina fina små sjuksyrror!
 
Nu ska jag krypa ner under mina lager av täcken och filtar och ringa min älskling. Hoppas ni haft en lika fin kväll som vi! Kram ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback