BANANPLÄTTAR

God morgon!
Idag är jag ledig från föreläsningar men har ändå varit uppe sen 8 och tvättat. Jag passade på att lägga ner lite tid på min frukost idag istället för att äta knäckebröd varje morgon.. Så det fick bli bananplättar som är en favorit om jag har tid på morgonen! Två små bananer och ett ägg (ibland två) och så fyllde jag ut med tre teskedar vetemjöl för att de skulle hålla samman bättre, jag brukar köra utan men de blev mycket bättre med lite mjöl i. Jag brukar röra ihop allting med en stavmixer, går så himla fort. Och sen steker jag dem på ganska låg värme. Till plättarna hade jag några skedar vaniljkesella och färska blåbär för att lyxa till det ytterligare. Bästa frukosten!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback