AUSSIE

Idag har jag varit ledig vilket verkligen behövdes, har fått en hel del gjort. Tvättat under dagen och sen kom Elin hit och åt lunch och så kikade vi på en skoluppgift men njöt egentligen mest av några avsnitt Vänner, mysig musik och varandras sällskap! =) Vi käkade Keldas toscanska soppa som är så sjukt god, med lite färska champinjoner och keso i och så gjorde vi egna vitlöksbröd. Lyxlunch!
 
När Elin gick hem ringde Anna och frågade om jag skulle hänga med ut på en liten runda så vi körde först till Rusta för att de har våra favoritschampo- och balsam där, från Aussie, för nästan halva priset. Helt galet! Jag provade de produkterna först i somras och mitt hår har aldrig mått så bra som nu så det är något jag gärna unnar mig. En flaska på Åhléns kostar 105 kr men en flaska där kostade 59 kr, så jag köpte på mig lite olika produkter från Aussie och sen köpte vi även lite nödvändigheter på IKEA. Vi avslutade med två second hand-ställen men hittade inget där, kanske lika bra. Mysigt var det iallafall!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback