GOTYE & RIHANNA

I lördags när vi hade fest hos Emelie fick jag en sådan nostalgikänsla när vi lyssnade på remixen av Gotyes låt Somebody that I used to know med Rihannas sound av We found love. Den är så sjukt bra och jag hörde den mixen första gången när vi var på Kreta i augusti, jag och Malin. Jag har letat ivrigt en stund nu efter en video jag spelade in på en nattklubb där men jag hittar den inte någonstans. Hur som helst så släckte de ner hela stället och tomtebloss efter tomtebloss tändes runt om bland folket och till slut tände de eld på hela bardisken samtidigt som denna mixen drog igång. Grymt drag! Synd att jag inte hittar den bara för att kunna förmedla känslan på rätt sätt =)!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback