IT'S A LITTLE BIT FUNNY, THIS FEELING INSIDE

God morgon!
 
Även inatt har jag sovit åtta timmar, två nätter i rad nu. Kanske låter märkligt för många men det är verkligen ett projekt för mig att komma in i rätt sovmönster igen men jag är på god väg. Jag måste sova ordentligt framöver. Det svåra med de här arbetstiderna vi har nu och kommer att ha resten av livet inom sjukvård är att om jag ska kunna få åtta timmars sömn när jag ska gå upp 5.30 så måste jag lägga mig 21.30... Och det är något helt nytt för mig. Kanske får bli sju timmar vissa nätter för jag älskar kvällarna för mycket för att lägga mig sådär tidigt! Men hur som helst, det ska bli tidigare än vad jag gjort den senaste tiden iallafall.
 
Idag startade jag dagen med en riktigt god frukost, värmde upp minibaguetter i ugnen och skar upp några skivor melon till en kopp te. Det är så härligt att starta dagen så här, utan stress och när det är ljust ute. Sitter även och lyssnar genom musiklistan vi gjort inför mammas och Anders bröllop i juni. Den är inte komplett än men många fina kärlekslåtar är med och även danslåtar som passar alla smaker =). Just nu lyssnar jag på Your Song med Elton John. Mysig morgon! Nu ska jag dock sätta igång att plugga. Hörs sen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback