BODYCOMBAT

Igårkväll satt jag bänkad framför Homeland hela kvällen och kunde inte slita mig, det är sååå bra. Förstår verkligen varför Elin och Emelie tjatat på mig att börja se det. Jag såg färdigt hela säsong 1 (!!) och började med säsong 2 men när klockan var 03.00 var jag tvungen att slita mig... hehe.
 
Vilken underbar söndag det har varit idag, precis som igår har solen varit framme nästan hela dagen. Så himla skönt! Elin kom hit strax efter 11 och så gick vi en runda runt Munksjön och efter en timme gick vi hemåt och lagade en god lunch med lax och rotfrukter i ugnen. Och istället för att plugga (det är ju ändå söndag :P) så satte vi oss i soffan med choklad och youtubade de bästa musikklippen och hade en mysig eftermiddag. Ikväll har jag provat på Bodycombat för första gången, som är ett kampsport/konditionspass - sjukt roligt. Min kropp är alldeles mör nu men så värt!
 
Resten av kvällen kommer att gå åt till matlagning och fler avsnitt av Homeland.. =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback