BODYATTACK

Hej kära ni!
 
Kom precis hem och har satt mig ner och det känns som om jag aldrig kommer att resa mig igen. Beror delvis på att jag provade på ett pass igår som var nytt för mig, Elin och jag gick på Bodyattack vilket jag blev förvarnad om att vara ett högintensivt konditionspass. Hallå mjölksyra efter 20 minuter! Om inte tidigare.. Fast det var ett oerhört roligt och svettigt pass så det kommer jag definitivt fortsätta med! Kan tänka mig att det blir mycket roligare när jag är starkare i kroppen och har bättre kondition. Vi gick darrandes därifrån och mötte upp Anna, Fritte och Anna utanför Bryggan och beställde godsaker och hade två mysiga timmar tillsammans.
 
Jag kan bli så sentimental när jag tänker på att jag ska flytta härifrån om 3,5 månader! Känns overkligt att vi är färdiga sjuksköterskor då och att mitt liv som jag haft här i tre år ska fortsätta hemma i Malmö. Givetvis känns det helt fantastiskt att få komma hem och jag vill inget annat men jag kommer sakna mina tjejer här så mycket! Den sista tiden ska vi verkligen ta vara på och umgås så mycket vi bara kan ♥. Vi kommer ju att ses massvis med gånger igen men inte var och varannan dag vilket känns tråkigt.
 
Nog om det, nu ska jag hoppa in i duschen! Kom hem för en liten stund sedan och har tränat idag också fast jag körde en timme på crossen. Lyssnade på två avsnitt ur Hanna & Amandas podcast, de är så jäkla bra och energigivande! =) Glömde bort hur jobbigt det var att träna och bara körde på!
 
Hoppas att ni har en fin torsdag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback