AT MY PLACE

Hemma hos mig är stearinljusen alltid tända och mysfaktorn måste vara hög för att jag ska trivas. Det spelar igen roll hur många små IKEA-ljus som går åt, här måste liksom alltid finnas levande ljus. Det är något med stämningen som blir sådär extramysig! Kevin tänker inte alls på det har jag märkt de helger jag är hemma i Malmö men han kan ju räkna med att lägenheten alltid kommer vara full av levande ljus när jag flyttat hem hihi.
 
Måste visa er ytterligare en av presenterna jag fick i lördags. Malin gav mig förutom den fina skjortan en väldigt fin fotoram med ett fint foto på oss från i somras. Jag fick även fler foton som jag kunde byta ut lite när jag själv ville, så mysigt så. Jättefin ram, tack!
 
 

Kommentarer
Alice säger:

Håller med dig. Det är absolut något speciellt med levande ljus! Kram på dig!

Svar: Åh ja visst är det så, kan inte få nog! Hoppas allt är bra med dig :) Kram
Cecilia Elin

2013-02-13 | 08:16:24
Bloggadress: http://alicealizee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback