TIDIGA MORGNAR

God morgon!
Jag jobbar bara kvällspass denna veckan, likadant förra veckan och det tar mer på krafterna än jag trodde. Trots att jag sover många timmar om nätterna är jag helt slut om dagarna.. Längtar faktiskt tills dagpassen drar igång igen även om det innebär tidiga morgnar. Det är så skönt att ha eftermiddagen och kvällen fri!
 
Så idag gick jag upp tidigt trots att jag börjar 12.30, tog på mig träningskläderna och gick ut en runda. Det är strålande sol ute men det är något som förändrats i luften. Den känns friskare och det är svalare ute - hösten kan vara på ingång. Jag älskar sommaren såklart och i år har vi haft en jättefin sommar men när hösten väl kommer och är riktigt fin med sol och knastrande löv på marken, så är det helt fantastiskt. På vägen hem köpte jag med mig frallor från Thebrödsbageriet här nere på hörnet av vår gata, de gör världens godaste frallor. Kokte lite kaffe och satte på Sex and the City. Så mysig och välbehövlig morgon! Tänkte bege mig in till stan innan jobbet för att fördriva tiden lite!
 
Ha en fin onsdag! Imorgon är jag äntligen ledig, det ska bli så skönt =)!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback