KAFFEMYS & SÅPBUBBLOR

Efter alla tvättar tog jag mig en tur ner på stan och jag njuter lika mycket varje gång jag cyklar genom Rörsjöallén som löper förbi vår lägenhet ända ner mot stan. Fantastiskt mysigt, sålänge det inte regnar. Jag passade på att säga hej till Emelie på hennes jobb för att sedan möta upp Fanny. Regnet och blåsten kom som ett brev på posten så vi smet in på Espresso House och värmde oss. Det finns alltid tid för en latte och mysiga snacktimmar med vännerna! Har inte träffat Fanny sen Big Slap förra lördagen så det var på tiden ♥.
 
När det slutade regna gick vi genom lite butiker och sneglade, försökte hålla i våra pengar och bara fönstershoppa. Vi lyckades nästan - vi köpte med oss vars ett litet mobilskal hem. Fanny köpte ett neongult som blir självlysande i mörker och jag köpte ett med stenar på. Utanför H&M hamnade vi mitt i ett hav av gigantiska såpbubblor som en kille och en tjej stod blåste ut - helt fantastiska! Här kommer en liten bildström från vår mysiga eftermiddag:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback