SATISFACTION

Hej på er!
Efter mitt sista inlägg har det varit två tentor och därefter åkte jag hem till Malmö och var hemma i 10 dagar! Så jag har tagit en lång paus vilket var otroligt skönt. Har haft det jättemysigt hemma, hunnit träffa de flesta och bara hunnit med att vara.
 
Imorse ringde Kevin och berättade hysteriskt att han köpt två biljetter till oss till Rolling Stones i sommar, i Hyde Park i London! GALET! Vi har så länge velat se dem, framförallt Kevin som fullkomligt dyrkar Stones! När de släppte biljetterna till helgen innan tog de såklart slut på någon minut och de är fruktansvärt dyra, men så släppte dem till ytterligare en konsert som hålls helgen efter. Så den 13 juli ska jag och Kevin till London för att avnjuta vad som kommer vara det häftigaste jag sett hittills! Kevins vänner har också bokat och hänger på så vi blir några stycken, kommer bli en grym helg! Tack min älskling!
 
Det grymma är att alla i Stones är runt 70 bast och är fortfarande igång och firar ju i år att de varit aktiva i 50 år som Rolling Stones, framförallt Mick som har en kondis bättre än många jag känner haha. Är så exalterad! Artister som Bruce Springsteen, Lady Gaga och Eric Clapton har tidigare under turnén varit med på konserten så jag hoppas på det till sommaren också, eller någon annan rolig artist. Det kommer verkligen bli fantastiskt bra! Konserten hålls dessutom mitt på dagen ute i Hyde Park. OVERKLIGT!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback