Movie & dinner

Ikväll har jag varit iväg på bio med Elin, Jonas och Jonas kompis Glenn, vi såg den nya Hamiltonfilmen! Tyckte att den var riktigt bra, definitivt värd ett biobesök. Efter filmen gick vi till SoYa och frossade i deras mongoliska buffé. Något av de godaste bufféerna jag ätit! Man fick plocka av alla råvaror och lägga på sin tallrik och sedan stekte/wookade kockarna maten åt oss under tiden vi väntade. Det var allt från grönsaker, nudlar, fläskfilé, kyckling, lamm, gigantiska räkor till sushi och starka såser. Riktigt gott var det! =)
 
Nu är jag hemma och ska sova ganska snart. Har precis sagt godnatt till min lilla Malin i Holland. Som jag saknar henne! Tur att det finns Skype och gratis internet! Vi satt och planerade inför en liten weekend i november, då jag, Fanny och Emelie ska resa dit och hälsa på. Kommer bli helt fantastiskt, längtar redan!
 


Fina Elin =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback