Bästa frukosten

God morgon ♥
Emma och jag hade egentligen bestämt att vi skulle skriva tre timmar ihop innan jag ska till frisören, men när vi vaknade så bestämde vi ganska snabbt att vi kunde stanna hemma var för sig och arbeta lite själva. Så med datorn på magen och tända ljus i hela rummet letar vi artiklar från sängen - vilken lyx va?
 
Men nu har jag pallrat mig upp och lagat en god frukost - bananpannkakor med färska blåbär. Det är något av det godaste som finns att äta till frukost. Det är jättenyttigt men smakar som något väldigt onyttigt! =) En banan + ett ägg, mixade med stavmixern och sen steker jag dem i lite olja. Inget mjöl eller någon annan tillsats. Bästa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback