3 °C

Hej på er ♥
Lite dålig uppdatering här.. Sorry! Det är mer än fullt upp just nu, med C-uppsats och en annan rapport som ska in på onsdag nästa vecka. Vi skriver och tänker så att våra hjärnor brinner. Snart iallafall.
 
Men idag har varit en produktiv dag, vi var duktiga hela dagen och när klockan slog 16.30 checkade min hjärna ut, så jag tog en paus och åkte till IKEA. Vad jag behövde köpa: ett tvättställ, garderobskorgar till förvaring, ljus, diskborstar, handdukar och badrumsmatta. Vad jag köpte: Ljus, en filt, klädnypor och te plus en tvålpump från Iems. Jag hade för höga tankar om mig själv när jag planerade att ta hem både tvättställ och inredning till garderoben själv, på bussen... Lite tråkigt för jag behöver verkligen det, men på torsdagkväll kunde Emma kanske fixa bil och isåfall ska vi köra iväg och köpa det till mig!
 
Förresten, imorse när jag kom utanför dörren slog kylan mot mig, blev helt chockad! TRE ynka små grader. Usch! Min lägenhet blir jättekall om hösten/vintern, nu är här 20 grader men när vintern kommer brukar här vara 17-18 grader - vilket inte är okej. Kass isolering! Så nu ska jag minsann gosa ner mig i mitt duntäcke och mina filtar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback