Söndagsmys

I somras förlovade vår fina mamma sig, med en väldigt fin Anders och vi kunde inte varit gladare för deras skull! I helgen har de flyttat ihop till en nybyggd lägenhet, utanför Helsingborg. Emelie och jag körde dit och var så nyfikna på lägenheten, och den var sååå fin! Har tyvärr inga bilder därifrån, det var Emelie som fotade i lägenheten. Men strax nedanför området, bara tio minuters gångavstånd, ligger Rydebäckstranden. Kan tänka mig att det är helt fantastiskt där om våren och sommaren, vilken lyx att bo så nära. Blir många mysdagar där! Nu var det dock iskallt och oväder på gång, men fint var där.
 
Söndagskvällen avrundade vi hos pappa och Anette med god söndagsmiddag, X Factor och mys i soffan. Vilken underbar helg!
Fina, fina syster!
 
Skorna köpte jag i lördags, 499:-, från DinSko. De är sååå sköna, ganska hög platå så de känns inte så höga som de ser ut.

Kommentarer
Alice säger:

Mysigt med söndagsmys och alltid lika underbart att komma hem en sväng! Sen måste jag säga att du skaffat väldigt fina skor (har likadana :P). Kram!

Svar: Åh tack ;) ja visst är de fina. Och sjuuukt bekväma att gå i också, love them!
Cecilia Elin

2012-10-10 | 17:34:41
Bloggadress: http://alicealizee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback