En rejäl paus.

Tiden har verkligen försvunnit de senaste veckorna. Såg precis att jag senast skrev den 18 oktober. Och pappa har undrat om det var fel på sidan eller om jag faktiskt inte uppdaterat, vilket jag inte gjort. Jag har inte haft en tanke på bloggen. Skolan tar upp lite för mycket tid just nu... Men sen vi hördes sist har Kevin varit här, vi hade en underbar helg tillsammans trots att den till hälften bestod av plugg. Så är det, mysigt hade vi iallafall!
 
Vi har också haft några mysiga vardagskvällar, hunnit med en riktig lyxkväll med tjejerna. Hanna och Anna lagade mat förra veckan, trerätters - verkligen lyxigt! Imorgon är det Elin och Fritte som står för maten och nästa gång blir det jag och Anna. Lite mysigt att skämma bort sig själva ibland!
 
Nu ska jag fortsätta att läsa artiklar, har ett par kvar innan jag ska sova. Denna ljuvliga C-uppsats.
 
Sov så gott, lovar att skriva oftare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback