Skiathos, here we come!

Hej mina vänner!
Jag är på topphumör just nu, jag har haft ett lyckorus inom mig den senaste timmen! Emelie och jag hittade en resa till Grekland och vi hade verkligen tur med biljetterna! Alla resor hade gått upp i pris enormt mycket så vi hittade ingen billig paketresa, så istället fixade vi ihop vår egna med flygbiljetter från Ving för 1199 kr (!) och ett mysigt hotell mitt i Skiathos stad för 475 kr (!!!) per person/vecka. Vi bokade hotellet via Lowcostholidays där jag och Malin köpte till Egypten i vintras. De har otroligt billiga hotell så om man bara kan hitta billiga flygbiljetter är man lika lyckliga som jag och Emelie är nu! Vi hade först tänkt Kreta eller Rhodos men är SÅÅÅ glada över att vi ska till Skiathos! Drömön! Mamma Mia har spelat in vissa delar av filmen där och ön består av 60 olika stränder och ett härligt nattliv med bra shopping. Perfekt eller? Jag längtar verkligen ihjäl mig! Så på tisdag nästa vecka drar vi från Köpenhamn till Skiathos en vecka.







Vårt fina lilla hotell, känns väldigt familjärt och mysigt!






Nu kan jag knappt bärga mig!


Kommentarer
Alice säger:

Hej fining! Ja guuud så bra låten är och texten är fantastisk! Jag brukar inte kolla på idol, men jag har nog ett svagt minne av att jag faktiskt hört låten förut så det var säkert Robin som sjöng den då:)



Ha nu en härlig semester, ser att du ska till Grekland! avis jag åker förvisso iväg om 3 veckor så jag ahr inte så långt till semester jag heller :)! Ha en trevlig helg Cicci!



Kram

2012-05-12 | 10:19:40
Bloggadress: http://alicealizee.blogg.se/
Agnes säger:

Va fint det verkar!

2012-05-15 | 17:35:37
Bloggadress: http://agnesohrnell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback