En bättre lördag

Lördagen som gått kan sammanfattas med ett ord: underbar! Jag jobbade från 11-16, en lagom lördag på Gina Tricot med glada kunder och kollegor, och orkestern utanför på Jönköpings marknad. Dessutom har jag fyndat en massa godsaker idag, farligt att jobba med fina kläder. Men det var längesen jag shoppade och nu fick jag med mig ett par riktigt fina sommarkläder hem. Hur som helst, när jag kom hem hoppade jag snabbt in i duschen och blev sedan hämtad för att grilla uppe hos Elin och Jonas. Några av deras vänner kom också förbi och det var en riktigt trevlig kväll med god mat, Loreenhysteri och massor av bebismys. Otroligt vad gosigt det kan vara med så små barn! :)

Nu ska jag hoppa i säng och sova ut för att sen påbörja tentapluggandet imorgon. Sov gott kära vänner.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback