Våren är här

Äntligen är våren här!! Jag hoppas att den stannar så att det inte kommer mer snö nu. Gud vilken underbar dag det har varit, 13 grader och strålande sol!

Jag och Elin gick en lång runda på drygt två timmar, ner vid Munksjön och Rocksjön och på vägen tillbaka handlade vi med oss vars en kall dricka och satte oss nere vid trädäcken vid Munksjön och njöt av solen en stund. Fy vad mysigt det var! Vilken energi man får av solstrålarna :).

Om en liten stund kommer Emma hit för soffhäng, blir en väldigt lugn kväll eftersom jag inte är helt kry än. Är helt slut efter vår promenad innan idag.

Filip & Fredriks program "Får vi följa med?" är ju ikväll, som jag längtat! Har precis börjat se det för några veckor sen och är helt fast. De är så bra! Innan dess blir det nog 112 - på liv och död.

Hoppas ni har en trevlig kväll, kram!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback