I'm back

God morgon!

Det här med bloggen.. Jag vet inte varför jag släppt det lite. Det känns som att allt just nu är för tråkigt för att skrivas om eftersom i princip det enda vi gör nu är att tentaplugga. Men jag ska skärpa mig, så här kan det ju inte fortsätta!

Imorgon har vi tenta och det ska bli så skönt när den är över, för då får jag åka ner till min älskade syster som fyller 25 imorgon. Hon ska firas ordentligt! Vi har längtat så mycket efter denna dag allihopa, ska bli så sjuuuukt roligt!!

I eftermiddag ska vi hem till fina Anna och fira hennes födelsedag litegrann, en behövlig paus i plugget. Och om en timme ska jag till frisören och fräscha upp mitt hår lite! Bild kommer senare :).

Jag hoppas att ni njuter av våren som är här, det är så himla mysigt när solen tittar fram! Igår hade vi 18 (!) grader och satt på skolgården med kaffe och Jacobs nybakade kärleksmums. Hoppas det blir lite solande idag också!

Vi hörs sen vänner, kram!


Kommentarer
josefines.se säger:

Fin blogg!!



Var jättegärna med i min tävling om att vinna laptopskin här:

http://josefines.se/2012/february/tavling-laptopsskin.html#comment



Kram♥



2012-03-23 | 17:37:25
Bloggadress: http://josefines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback