Bildbomb

Jag sov 8,5 timmar inatt! Det händer sällan. Jag vet att det är normalt att sova ungefär så många timmar eller mer på en natt men jag har sedan många år tillbaka inte sovit speciellt länge, jag har blivit en kvälls/nattmänniska. Men jag vill och försöker ändra på mig för det håller inte i längden, så när jag vaknade imorse var jag så pigg så att det nästan kändes som om fåglarna kvittrade. Det gjorde dem inte, men så härligt var det :).

Som jag skrev i ett inlägg i måndags så kommer det fler bilder från lördagen hos Emelie, jag hade ingen kamera med mig själv men både Fanny & Emelie fotade så jag lånar deras bilder. Vi hade en grym förfest hos Emelie, en riktigt tjejig sådan! Jag hittade dessutom en rolig video på mobilen, ska se om jag kan ladda upp den sen så ni får se. Musiken som väljs sista minuterna innan taxin kommer och kör oss vidare till uteställena är alltid så himla tjejig, hur härligt som helst. Just då var det Wannabe med Spice Girls haha. Gotta love it!














Vi var på KB och vi träffade en massa roliga vänner som vi inte sett på länge! Alltid lika roligt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback