Torsdagsmys

Nu var det ända sen nyår jag skrev sist, det har helt enkelt varit mycket på schemat så bloggen har blivit lidande. Vi gör alltid så mycket när alla är hemma så jag glömmer helt bort att uppdatera här. Har givetvis massor med bilder och uppdatering från veckan men det får bli ett inlägg i slutet av veckan!

Nu sitter jag i soffan i Kevins fina lägenhet och njuter av att vara hemma. Jag har tänt ljus i hela lägenheten och satt på en riktigt mysig spellista. Kevin kom precis innanför dörren och nu ska han få laga en god middag till oss :). När klockan närmar sig elva ska Kevin hem till Krille för att se Sveriges hockeyjuniorer i VM-finalen senare inatt och jag svänger av till Emelie för Burlesque!

Jag önskar er en trevlig kväll, hoppas att den är lika mysig som vår!
KRAM ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback