Frukost

Idag sov jag till elva, alldeles för länge men så välbehövligt. Jag har blivit kanonförkyld och är hängig i kroppen så jag behövde sömnen känner jag. Till frukost/lunch blev det såklart bananplättarna, favoriten!, med blåbär och ett nytt te som jag fick av Fanny när jag fyllde år. Mojitote från den bästa tebutiken som ligger i Lund. Det var speciellt men väldigt gott!




Temuggen fick jag av mamsi när jag fyllde år, en till i samlingen! Älskar denna formen på kopp, har två andra i samma form fast olika färger.


Kommentarer
Emelie Sjölin säger:

Alltså, ÄLSKAR din nya kamera =) Super fina bilder, weeeiiiiii!! Måste laga plättar imorgon, dirr!

2012-01-26 | 22:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback