Den första riktiga snön

img_4147 (MMS)

Hela kvällen har gått åt till plugg, handling och matlagning! Därav har det inte kommit fler bilder från helgen men det får helt enkelt vänta till imorgon. Ligger nerbäddad under duntäcket och en filt nu, försöker få upp värmen i min alldeles för kalla lägenhet. Jag var så inne i mitt arbete innan så jag hade helt missat att det snöat. Marken är alldeles vit nu och snön faller fortfarande och det är knäpptyst ute - otroligt fint är det. Jag älskar när snön lyser upp de mörka vinterkvällarna! Jag hoppas att ni sover så gott redan, nu ska jag också ge sömnen en chans! Sov så gott! Kram


Kommentarer
Tille - fotoblogg säger:

svar: tacktack tjejen! jag använder en nikon d5000!

2012-01-10 | 19:26:33
Bloggadress: http://ttillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback