Come away with me

Emma kom förbi innan ikväll med en resväska jag ska få låna till Egypten, så himla snällt! Vi kröp upp i soffan under lager av filtar och kollade på några Vänner-avsnitt (vad annars liksom?) sen när Emma gick var jag så otroligt trött och planerade att lägga mig tidigt. Men jag blev så himla pigg ganska snart därefter så jag är fortfarande vaken. Har kollat på Criminal Minds och pratat i telefon halva kvällen känns det som. Nu njuter jag av Norah Jones, underbara miss Jones. Come away with me är min favorit, för himla fin är den!

Nu får det dock vara nog med vakna timmar för idag, det är en dag imorgon också! Morgondagen ska gå åt till packning, plugga och förbereda lite av skolarbete som jag missar under veckan i Egypten och sen packa lite till! Sov så gott, vi hörs imorrn! Kram ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback