11 januari 2012

God morgon! Det känns lika konstigt varje år att skriva det nya året. Känns inte alls som om det vore 2012. Men det är det och idag har vi en riktigt fin morgon här i Jönköping, solen skiner och det är lagom kallt. Jag tog mig en liten sovmorgon idag, skönt!

Jag sov länge inatt också - 9,5 timme! Otroligt skönt. Nu har jag precis ätit frukost, omelett med pepparsalami och rosmarin inuti och en kopp te, perfekt frukost! Jag funderar på om jag ska bege mig till biblan eller inte. Det är alldeles för skönt att sitta hemma och plugga i pyjamasbyxor så jag får se vad jag gör.

Vi hörs senare mina vänner :)!


[Bild från Weheartit]

Jag älskar stora samling av tekoppar och hade kunnat ha minst tjugo till! Exempelvis som den på bilden. Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback