Träningen är igång!

Hej vänner!
Det har varit så himla mycket denna veckan så skrivandet här har fått lida. Dessutom hade jag min kära syster hos mig från måndag-torsdag så vi har utnyttjat varenda ledig minut med varandra. Har varit en mysig vecka med mycket snack och mysiga filmer!

..och tro det eller ej, men jag har inte rört mig i närheten av Friskis & Svettis sen innan jul (!). Det är ett erkännande som tar emot att skriva. Men, idag köpte jag nytt årskort och är mer träningssugen än någonsin. Jag körde ett hårt konditionspass idag och sedan fick magen min verkligen känna att den levde. Kommer gnälla på söndag över min träningsvärk, men då är det bara att träna bort den!

Nu är vi äntligen klara med rapporten/examinationsarbetet som vi hållt på med sen i måndags, vi har suttit på biblan från 8-16 i princip varje dag men nu är den färdig. Det känns underbart! Så nu är det bara att börja plugga på resten, vi har ett individuellt arbete också som ska in på onsdag men mitt mål är att vara klar på söndag så det blir en rejäl plugghelg. Imorgon ska jag jobba några timmar men söndag blir det plugg, precis som förra söndagen. 

Så för att ha ork till att plugga hela helgen så tar jag ledigt ikväll, ska strax kila iväg och handla med mig lite mat och sen bege mig med Anna upp till Elin för fredagsmys! Precis som förra fredagen ska vi laga mat och dregla över Robert Pattinson, då såg vi Water for Elephants och idag tror jag att vi ska se Breaking Dawn. Längtar!




Min goda lunch efter träningen: Bananplättar med blåbär och vaniljkesella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback