Söndagsmorgon

God morgon kära vänner! Idag är jag riktigt, riktigt trött. Men jag var trots det uppe halv åtta och slängde in de två första maskinerna, snart är det tid att slänga in nummer fem och sex. Jag har massa skolarbete framför mig idag så det blir en fixar-dag och inget annat! Ska köpa hem något gott att knapra på så att humöret håller sig ända till ikväll ;).

Imorgon kommer pappsi och Emelie hit en sväng, pappa ska på möte i Växjö på tisdagen så han passar på att hälsa på mig imorgon, och Emelie stannar till torsdag. Ska bli så mysigt med lite kvalitetstid med min kära syster ♥.

Nu kallar tvätten! Vi hörs under dagen :). Kram!



Syster & jag senast jag var hemma i Malmö


Kommentarer
Mamma säger:

Ahh, där är dom juuu, mina älsklingsflickor!!!

2012-02-12 | 10:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback