Onsdag

Hej käraste ni!

Idag har vi gjort det allra sista inför morgondagens finaldag av denna kurs. Vi har förberett rollspelet som vi ska iscensätta, reflektera över och diskutera imorgon. Får se om våra tolkningar av sjuksköterskor, läkare och chefer stämmer haha :).

Snart kommer Emma förbi och så ska vi gå hem till hennes föräldrar och dels lämna resväskan jag lånade till Egypten, dels låna (ännu mer saker att låna :P), en luftmadrass som jag ska sova på när mamsi kommer hit. Hon får självklart sova i min sköna säng när hon är här!

Ikväll ska jag bara förbereda mig inför morgondagen, städa undan det jag inte hann igår och sätta på en riktigt bra film tror jag. Jag känner att jag verkligen kan unna mig det ikväll! Kursen är snart över, woho!

KRAM ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback