Och så regnar det!

img_6504 (MMS)

Nu sitter jag på en varm och go buss på väg hem till Jönköping igen, kvällen gick så himla fort idag! Vi hade absolut ingenting att göra mer än den sista kvarten så jag har fått sitta på ett kontor och skriva på min uppgift. Skönt att få lite gjort under tiden vi är i Eksjö annars förstår jag inte hur vi skulle ha hunnit, det enda vi gör är  att pendla, äta och sova :P!  Det var sol innan men nu ösregnar det igen. Mysigt när man sitter på en buss men jag har hellre sol. Saknar värmen!  Hoppas att ni haft en fin start på veckan allihopa! Nu ska jag dyka ner i min musiklista med Snow Patrol - galet bra är dem! Hörs kanske sen. Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback