1 april - söndag

Hej mina vänner! Om det finns någon kvar som fortfarande tar sig in hit, trots att jag är världens sämsta på att uppdatera, så kommer det bli ordning på mig från och med idag. Det har bara varit så mycket de senaste veckorna, bland annat praktiken som vi började på i måndags. Jag och Hanna har praktik i Eksjö och pendlar ungefär tre timmar varje dag, vi börjar 7.00 och måste då stiga upp 4.30 på morgonen för att gå hemifrån strax efter klockan fem. Så när vi kommer hem på kvällen är det nästan sängen som gäller direkt. Det har verkligen tagit på krafterna! Men idag har jag varit ledig och har sovit ut, riktigt skönt var det. Jag bakade scones till frukost/lunch och har bara legat i soffan under lager av filtar och kollat på Vänner. Det snöar ute nu, vilket inte är riktigt okej med tanke på att vi hade 18 grader här förra veckan, vad händer? Skulle vilja hoppas på att vädergudarna drar ett ordentligt aprilskämt idag!

Förra lördagen fyllde min älskade syster 25 som jag skrivit tidigare, och vi firade henne med skumpa hela kvällen. Slänger in några bilder här innan jag ska laga mat till ikväll! Vi hade en helt fantastisk kväll, natt och tidig morgon. Solen var minsann uppe när vi åt frukost i soffan, jag tror vi la oss strax innan sex på söndagen. Med andra ord en äkta Malmö-utekväll! På söndagen hade vi släktkalas med vänner och familj, hur mysigt som helst.


















Jag älskar dig finaste syster ♥ !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback