Techno en våning upp

Hej mina vänner!

Jag har vandrat runt i ösregn halva dagen, lämnat ut mitt CV till lite butiker och använt mitt kort alldeles för många gånger. Men det har varit många småköp (som mascara och två nya teer) och mååånga presenter till min älskling Malin som vi ska fira den 24e!

Det är riktigt mysigt höstväder nu måste jag säga, regnet fortsätter att falla och jag har Adeles musik på som vanligt. Ja, och technomusiken ovanför givetvis - den får vi inte glömma. Mina kära grannar är liksom jag studenter och idag är det onsdag, vilket innebär kåren för hela slanten! Vi har föreläsning imorgon så jag ska inte ut. Men killarna ovanför mig ska med all säkerhet ut ikväll. Haha, musiken i sig stör mig inte men det är så sjukligt kass musik de spelar. Jag tror seriöst att jag hörde Sandstorm förra fredagen. Då har det gått för långt!

Tur att jag trivs så bra i min lägenhet som jag gör! Och att grannarna festar var och varannan dag innebär att jag utan problem kan ha fester här också, vilket jag ska nästa helg! Mina älskade tjejer från Malmö kommer ju upp till mig och då ska vi ha inflyttningsfest med gänget härifrån. Ska bli så jäkla roligt! Och underbart mysigt att ha dem här alla tre, trångt och mysigt ska vi ha det :).

Nu ska jag titta genom morgondagens föreläsning tänkte jag, tända lite ljus och fortsätta njuta av Adele och hennes röst.



Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback