Spring flower tea

Good morning sunshine!

Solen skiner idag och det ser riktigt skönt ut därute. Det är 22 grader i Jönköping! Jag har ingen feber idag vilket är toppen för jag kan och vill verkligen inte missa skolan imorgon, vi ska ha vår första vårddag. Springa runt på skolan i sjuksköterskekläder och lära oss hur man sätter kateter. Spännande!

Jag har precis ätit två goda frukostmackor och druckit en kopp te. Jag är totalt förälskad i det teet som Anna gav mig när jag precis flyttat hit. Spring flower tea heter det och finns att köpa på Indiska.

Nu ska jag ta tag i plugget tänkte jag, hur tråkigt det än är en söndag. Men det måste göras! Jag hoppas att ni har en riktigt skön söndag, så hörs vi senare! Många kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback