Sovdags!

Nu har jag pluggat hela dagen och myst runt i mjukisbrallor, skönt att plugga hemifrån faktiskt! Om disciplinen är där den ska. Det var den idag =). Men imorgon, sista pluggdagen innan tentan på fredag, så ska jag sitta på biblan med vännerna. Har bakat en smarrig kladdkaka till alla välbehövliga raster vi tar. Rasterna är det bästa av allt ju! Det första Sylle säger om morgnarna när vi sätter oss på biblan är ungefär "Kan vi bestämma tid för första rasten? Så att man kan se fram emot nåt." Ganska bra, då gör man liksom små mål att plugga på inför varje rast.

Men nu ska jag slänga mig i sängen fortare än kvickt och försöka sova direkt. Tidig morgon väntar! Just det, på fredag kommer Kevin hit! Ska bli så kul att äntligen få visa honom min lilla lägenhet. Mysmys!

Sov så gott vänner, vi hörs nog under dagen imorgon när pluggångesten sätter fart. Kramar ♥




Har helt glömt bort att lägga upp bilderna från i lördags, så här kommer två stycken sålänge!
Mina älskade vänner 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback