Sleeve

Hej snyggingar!

Har varit hos frisören idag (igen) och fått utväxten blekt ordentligt. Det tog ingenting igår, vilket jag såg när jag kom hem och plattade till håret. Men vi, eller min frisör, kom fram till att det kan bero på vilket schampoo man använder. Jag använder ett som tydligen innehåller silikondroppar och det kan göra att håret blir så pass "skyddat" av dropparna att blekningen inte kunde fästa. Så egentligen är det ju bra, att mitt hår är skyddat. Men idag satt det i lite längre och nu är jag jämnljus igen. Kan visa bild senare!

Men på tal om något helt annat så hittade jag en bild i mobilen från en kväll i somras. Emelie och jag var över hos Line och Rasmus, drack vin och dansade. Line plockade fram en låtsastatuering, som en helstrumpa man trär över armen. Ser ganska kul ut - jag hade ju aldrig i hela mitt liv tatuerat en sleeve men nog är jag sugen på en tatuering till.

Jag har tänkt på det fram och tillbaka i snart ett halvår. Men jag får se. Den kommer i såfall inte att vara synlig i mitt arbete vilket jag är noga med, vill inte att mina framtida patienter ska känna någon form av obehag med mig, vilket många äldre kan göra med tatueringar. Men den tatuering jag tänkt på och längtat efter är enkel, fin och stilren. Väldigt vacker faktiskt. Men som sagt, jag har inte bestämt mig än så motiv och ställe berättar jag inte idag.




Vi hörs senare, nu fortsätter det eviga pluggandet. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback