Plugg plugg plugg!

Hej!

Jag ska nu ta tag i mitt plugg, ordentligt. Jag känner mig lite bättre och hoppas verkligen att förkylningen lämnar mig typ exakt NU. Imorgon ska jag börja motionera så smått, men absolut inte träna för det är onödigt att fördröja min förkylning ännu mer. Men jag och Emma ska gå en morgonpromenix 7.30, det ska bli så skönt att komma ut!

Men nu tar jag med mig min lilla dator till soffan, börjar renskriva föreläsningarna och i bakgrunden har jag otroligt mysig musik med Nils Lofgren. Man in the moon är min favorit!

Jag testade förresten att locka håret igår, har inte vågat mig på det än nu när det är så kort. Men jag lockade det väldigt lite så det blev mer vågigt, och jag trivdes ganska bra i det! Det är svårt att försöka ha en platt frisyr när man har så mycket självfall som jag har, så att locka till det lite istället blir nog bättre.



Kommentarer
Emelie Sjölin säger:

JA vad snyggt, väldigt Carrie <3

2011-09-11 | 15:21:27
C säger:

Åh du är väl för söt. Tack <3!

2011-09-11 | 15:53:54
Bloggadress: http://ciccela.blogg.se/
jennie säger:

så fin bild! allt bra?

2011-09-12 | 15:59:19
Bloggadress: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback