Nyponsoppa & mandelbiskvier

Hej igen!

Jag är helt slut i kroppen nu och kunde nog inte varit gnälligare än såhär. Det är vid sådana här tillfällen man önskar att man var barn och blev uppassad av sina föräldrar. Man fick nyponsoppa med mandelbiskvier, en hand på pannan och några "lilla hjärtat" och "usch ja, nu är det synd om dig". Hehe, det får jag ändå i telefonen men jag saknar verkligen mina föräldrar idag - och inte bara för att jag är sjuk! :)

Men jag tog mig ut och jag handlade minsann nyponsoppa och mandelbiskvier, och hyrde tre filmer så att jag har något att göra ikväll. Det blev tre riktiga tjejfilmer, Satc 2 och Dumpa honom har jag sett men inte Eat, pray, love. Har hört att den ska vara bra! Julia Roberts är ju med i den så den kan knappast vara annat än bra :)!

Nu ska jag äta lite lunch. Nyttig sådan.. hehe, man får lov att unna sig när man är sjuk. Vi hörs sen!
Kramar ♥




Kommentarer
Emelie Sjölin säger:

Åh, det ser ju nästan mysigt ut att vara sjuk =) Krya på dig älskling

2011-09-03 | 18:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback