Movie night

Yes, still awake! Jag sov ganska länge idag så än är jag inte trött. Ikväll har jag gjort något jag aldrig brukar göra, har sett mer än en film. Jag brukar ofta somna under den första.. men jag har tagit mig genom tre filmer med glädje. Alla tre var helt perfekta feel-good filmer. Eat, pray, love med fantastiska Julia Roberts var jättefin, jag ville nästan se den en gång till direkt efter! Men det får vänta till imorgon :). Om ni inte sett den så är det ett stort måste - en verklighetsbaserad film som får en att vilja göra allt och lite till. Se den!

Sista filmen för ikväll var Sex and the city 2, lika bra som alla de andra gånger jag sett den. Jag börjar nästan tycka att tvåan är bättre än ettan. Kan inte få nog av dessa fyra underbara karaktärer, åh! Min favoritscen i filmen är när de tillsammans sjunger I am woman på hotellet i Abu Dhabi.



Kommentarer
Emelie Sjölin säger:

ÅHHH!!!! Vad underbar din blogg har blivit under natten =) Jag trodde först att jag kom in på fel haha, HELT fantastiskt! Och jag måste hyra satc 2 ikväll, blev jätte sugen efter din video <3

2011-09-04 | 10:41:25
C säger:

Tack Emeliewoo! Jag hade tråkigt så jag satt och pillade lite med bloggen och paint haha :P. Saknar diiig! <3

2011-09-04 | 15:34:40
Bloggadress: http://ciccela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback