Lilla Ruth

Hej hopp! Har precis varit en sväng på skolan och skrivit ut lite papper, bland annat biljetterna till kvällens innebandymatch! Ska bli kul =).

Jag satt och tittade genom bilderna på Sylles hund som fick följa med till inflyttningsfesten, och jag brukar inte tycka att den hundrasen är speciellt söt.. Men efter att ha gosat med lilla Ruth och sett så fin och lugn hon var, hon var verkligen jättesnäll hela kvällen trots 18 personer i min lägenhet och hög musik, så blev jag lite smått förälskad. Gud så söt hon är!! Eller de är egentligen fulsöta, om man får lov att säga så. Och om jag någonsin skulle skaffa hund vilket jag inte tror att jag kommer att göra - så kanske det hade blivit en liten Ruth Jr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback