Home Sweet Home

Det är något visst med Malmö. Fy för vad mysigt det är att komma hem en sväng när jag har tid i pluggandet! Mamma hade lagat middag som stod redo när jag kom hem vid halv tio. Så nu har vi bara myst i soffan framför Skavlan och med katterna i knät. Jag nyser redan och ögonen kliar, men det är det väl värt! :)

Jag håller dessutom på att slå in Malins presenter nu men insåg ganska snabbt att jag inte hade någon tejp hemma. Hatar när man tror att man har allt, så fattas det viktigaste. Men som tur var så hade Michaela inte gått o lagt sig än så jag sprang ner till henne och fick låna! Den stackaren har fått en riktigt jobbig hosta och när jag kom in luktade hela hennes lägenhet typ.. apotek/vårdcentral/mystiskt! Hon hade smörjt in sig med Vicks och var i full gång med att koka det också. Haha, det har jag aldrig varit med om! Trodde bara att man gjorde sånt på film ;) Så nu var hela lägenhetens luft ner-Vicksad. Hoppas det hjälper hennes hosta!

Dags för mig att sova, jag är sååå trött i ögonen. Och med tanke på att jag ska upp relativt tidigt imorgon och sen vara igång hela dagen först med Michaela, sen med Malin och sen festa hela kvällen med Malin och vännerna - så behöver jag några timmars sömn. Ska bara vänta några minuter till så att jag kan ringa Malin vid tolvslaget och sjunga för henne ♥. SOV GOTT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback