Fotbollssöndag

Hej godingar!

Jag har som jag skrivit tidigare varit i Malmö i helgen, vilket jag fortfarande är. Mitt tåg hem mot Jönköping går vid femtiden! Helgen har varit helt underbar som vanligt, och jag hade tänkt uppdatera er ordentligt med bilder men det var så många från lördagen så det blir nog en mer seriös uppdatering ikväll. Jag slänger in ett par bilder från gårdagens söndagsmys för de låg på mobilen och var inte så många =)! Jag var på fotbollsmatch igår mellan MFF och AIK och innan matchen började blev vi bjudna på en trerätters middag med vin och öl inne i den gigantiska matsalen. Maten var toppengod och vi blev så sjukt mätta allihopa! Vi hade platser på solsidan dessutom, hur skönt som helst. Matchen slutade 1-1 som tur var, MFF lyckades göra mål i de allra sista minutrarna.

Igårkväll tog vi det lugnt bara, pappa och Anette var på besök hos Kevin och när de hade åkt igen lagade Kevin lyx-varmamackor till oss. Han stekte ihop färska kantareller med lök och massvis med goda kryddor, lite ost ovanpå mackorna och sen några minuter i ugnen - fantastiskt gott!

Nu ska mamma och jag ha lite kvalitetstid innan jag ska bege mig till centralen. Hörs ikväll! Kram ♥










Och så lite kvällsmys hemma hos älsklingen!



Tack för en trevlig söndag kära ni!

Nuuu ska vi mysa med en god sallad och titta på Vänner, jag och mamsi. Sen drar jag tillbaka till Småland och tentapluggar ihjäl mig under veckan! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback