Den perfekta helgen

Hej alla!

Jag har haft fullt upp hela helgen och därför har jag inte hunnit uppdatera bloggen. I fredagskväll kom ju mina älskade vänner från Malmö. De kom fram fem i nio och vi skyndade till restaurangen, parkerade och stod redo inne på restaurangen prick klockan nio. Helt sjukt, de hann exakt till klockan nio efter att ha kört flera timmar från Malmö - mina tjejer det ;)!

Vi åt världens godaste mat och satt kvar i timmar och skrattade och hade det bara så mysigt. Resten av fredagskvällen tillbringade vi hemma hos mig med youtube-klipp, det ena sjukare än det andra. Vi skrattade oavbrutet så att magmusklerna värkte.

Under lördagen gick vi genom stan, in och ut från affärerna, lunchade på ett supermysigt ställe, satt i solen på deras innergård och njöt av vår mat och det underbara höstvädret. Vi hade bara ett par plusgrader här i helgen, riktigt kyligt men ändå så härligt när solen värmde! Och igårkväll hade vi då inflyttningsfesten och den var väldigt lyckad! Vi hade så roligt så och fortsatte det roliga på Slivers dansgolv, vidare till Amigo för nattmatspizza och sen hem i regnet. Vi sov så himla gott trots att vi var fem stycken i min lilla lägenhet, hela lägenheten var en madrass i princip :P!

Idag har vi bakat scones och slappat under filtar och täcken och sett den nya animerade filmen Rio - den var så himla rolig och söt. Se den!

Här kommer lite bilder från helgen - som var den mysigaste helgen på väldigt länge! Tack alla underbaringar för tre perfekta dagar och kvällar ♥.





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback