14 föreläsningar senare!

Nu är jag trött.. riktigt trött! Det enda jag ägnat mig åt idag är plugget, vilket behövdes! Men det tog sin lilla tid. Men nu har jag renskrivit alla föreläsningar vi haft så att de blir lättare att plugga på. 14 föreläsningar senare är jag helt slut i huvudet. Har dessutom hunnit packa inför helgen, lyckats skada min tumme med osthyveln och därmed duschat med en hand och nu ska jag snart sova.

Min stackars tumme är inte sig lik, halva nageln gick av och bit av tumspetsen också. Skitäckligt! Jag har inga problem med att titta eller hjälpa andra som blöder, men när det gäller mig själv får jag (tydligen?) lite smått panik. Hade dessutom inga plåster, så jag har provisoriskt löst det med lager av hushållspapper och hudtejp utanpå. Tummen är nu tre gånger större än vanligt! Det håller ganska bra men får köpa ordentligt plåster imorgon! Aj!




Sov gott kära ni, vi hörs imorgonbitti innan skolan!
Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback