07:34

God morgon godingar!

Jag har så sjukt svårt för att komma upp om morgnarna. Det har jag alltid haft.. usch det tar verkligen emot. Men nu är jag uppe iallafall, med en kopp te och lingongrova med ost till frulle.

Idag har vi vårddag hela dagen, vi ska öva på venprovtagningar men bara på dockor, det kan jag tycka är lite tråkigt och framförallt inte så lärorikt som på en människa. Jag hade kunnat ställa upp som försökskanin, även Hanna har hon sagt. Men vi får inte. Tror jag! Får se vad lärarna säger idag :).

Önskar er en härlig onsdag i höstmörkret. Kram ♥

Kommentarer
jennie säger:

sv: allt är fnt här! gör du?

2011-09-14 | 09:47:52
Bloggadress: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback